top of page

STEMxx Chats Group

Public·44 members

Færøerne mod Polen direkte tv 12 oktober 2023

for 2 timer siden — [Streaming]] Færøerne mod Polen live direkte tv 12 oktober 2023 Herunder har vi samlet en oversigt over, hvilke kampe du kan se live på tv.

Skotland der er 6 point foran Spanien, som dog også har spillet en kamp mere. Spanien kommer med 7-1 og 6-0 sejre fra sidste måned. Spanien skal vinde med mindst 2, for at de skal kunne gå forbi Skotland ved pointlighed. Skotland har været ret heldige/effektive kval´en igennem. Det stopper Torsdag aften i Sevilla. → Spil på Spanien – Skotland* Færøerne – Polen d. 20:45 Første kampmål, spread 35-38Køber 38 (dvs gevinst hvis første mål falder tidligst i det 39. min) De to hold mødtes for godt en måned siden i Polen. Kroatien med større kvalitet og hjemmebanefordel, men x´et skal være relativt oplagt i dette spot. Meget lige spillemæssigt, da de mødtes i det omvendte opgør. Begge hold spiller 3 døgn senere, hvor Kroatien skal på besøg hos Wales – ikke en walkover, mens Tyrkiet har en let (pun intended) kamp hjemme mod Letland. → Spil på Kroatien – Tyrkiet* Argentina – Paraguay d. 13/10 kl. 01:00 Første Paraguay mål, spread 71, 5-74, 5Køber 74, 5 (dvs gevinst, hvis Paraguay scorer tidligst i det 75. min) Argentina i stærkeste opstilling, mens Paraguay må undvære flere spiller, her bemærkes især fraværet af topscorer Gonzalez. Ved den lejlighed stod den 0-0 frem til 73. Min, hvor Lewandowski bragte polakkerne foran på et straffespark og 10 min senere udbyggede han føringen til slutresultat 2-0. Han er i øvrigt ikke med i denne kamp grundet en skade. Der forventes regn dagen igennem og når kampen spilles, derudover en frisk vind. Færingerne vil næppe meget frem ad banen og polakkerne må sandsynligvis igen væbne sig med tålmodighed. De har dog ikke råd til pointtab, da de kun har 6 point for 5 kampe. Færøernes senest kamp var for måned siden hjemme mod Moldova, her endte det 0-1 med en scoring i det 53. Min. → Spil på Færøerne – Polen* Kroatien – Tyrkiet d. Argentina har spillet 6 kampe siden VM-triumfen i Decemeber; alle vundet med clean sheet (4 venskabskampe og 2 VM-kvalkampe i sidste måned). Argentina har tilladt utrolig få chancer imod sig i VM-kval´en; hjemme mod Ecuador og senest ud mod Bolivia oppe i højderne i El Paz. Paraguay har ikke scoret i deres første 2 VM-kvalkampe; hjemme mod Peru og senest ude mod Venezuela. Det skal så med, at de faktisk har haft skabt en del, mod Peru var de dog også en mand i overtal i +45min. → Spil på Argentina – Paraguay* Island – Luxembourg d. og 89. Min. 3 dage efter mødte Island Bosnien på hjemmebane, hvor det blev 1-0 på mål i 91. Luxembourg spillede også 3 dage efter, da de fik storsmæk af Portugal (9-0), Portugals 3 sidste mål blev scoret i hhv 77. 83. og 88. Min. → Spil på Island – Luxembourg* Denne artikel er sponsoreret af SpreadEx. OG FÅ 1000 KRONER I VELKOMSTBONUS Tilbuddet er kun for nye spillere. Kun din første indbetaling bestemmer værdien af ​​dine gratis væddemål. For eksempel, en indbetaling på 1. 000 kr. 20:45 Sidste kampmål, spread 61-64Køber 64 (dvs gevinst hvis der scores i det 65. min eller senere) Island kan ihf ikke bruge X til noget her, da de blot har 6 point for 6 kampe med 4 kampe tilbage og pt har 7 point op og er dårligere indbyrdes end Slovakiet, som ligger 2´er. Luxembourg har 3 point op til Slovakiet, som de har på hjemmebane 3 dage senere. Da Island mødte Luxembourg for godt en måned siden endte det 3-1, hvor de to sidste mål blev scoret i det 88. [STRØM>>>] KÍ mod Lille direkte tv 05.10.2023 for 6 dage siden — (I DAG-) Polen mod Færøerne direkte tv 7 september 2023 7. sep. 2023 — På et lille lokalt bryggeri ser vi, hvordan man brygger øl - næsten ... Livescore | Fodbold livescores | Fodbold resultater Livescore følger alle fodbold og tenniskampe. Brug livescore.dk til at følge fodboldresultaterne mens kampene spilles.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page