top of page

STEMxx Chats Group

Public·48 members

[[live stream<<<<]] Danmark U17 mod Litauen U17 nettet live streaming 11 oktober 2023

EM Kval U17: Danmark - Estland. 27. oktober 2018. Udtagelse Herrelandsholdet ... U21 EM kval: Danmark - Litauen. 5. september 2017. U21 EM kval: Færøerne-Danmark.

- Jeg kan ikke kommunikere ud, hvad jeg har stemt, før jeg har stemt. Det er umuligt, siger han. - Nu er der overensstemmelse mellem DBU og UEFANu er der overensstemmelse mellem DBU og UEFA, fastslår Jesper Møller. - Så længe jeg har et mandat fra DBU, og det fik jeg i fredags. Så er der ingen tvivl for mig, siger han. Hvordan har du det? - Jeg har det supergodt. Det havde jeg også i fredags. For I er jo søde og rare, når det kommer til stykket, svarer Jesper Møller. - Forslaget er faldet. Slut. oktober Nikolaj Juul-Sandberg og Noah Barholt Rasmussen udtaget til U18-landshold Landsholdet skal spille mini-turnering i Kroatien den 9. -17. oktober, og her bliver det med striberne Nikolaj Juul-Sandberg og Noah Barholt Rasmussen, som begge er blevet udtaget. U18-holdet skal møde Norge, Holland og Kroatien. Danmark U18 – Norge U18 11. 15. 00 Holland U18 – Danmark U18 14. 00 Kroatien U18 – Danmark 17. 11. 00 Belgien – Sverige 16. 20. 45 Mohamed Buya Turay på Sierra Leones A-landshold Sierra Leone skal spille venskabskampe og her er Mohamed Buya Turay blevet udtaget. Her skal han sammen med sit landshold først møde Benin den 14. oktober og efterfølgende Niger den 17. oktober. Sierra Leone – Benin 14. oktober Sierra Leone – Niger 17. Følg striberne i landsholdstjenesteLandsholdFølg striberne i landsholdstjeneste 10 okt 2023 Ti striber fra førsteholdet og akademiet skal i landsholdstjeneste de næste uger, og derfor har vi samlet et overblik, så du kan følge med. Annonce På trods af at 3F Superligaen er gået på en kort pause, er der stadig striber, som skal i aktion, da 10 spillere skal repræsentere deres landshold de næste par uger. Vi har samlet et overblik over dem alle her: Aske Adelgaard og Gustav Grubbe på U21-landsholdet Vores unge striber Aske Adelgaard og Gustav Grubbe kan se frem til at trække i landsholdstrøjen den næste uge, hvor U21-landsholdet skal spille EM-kvalifikationskamp på udebane mod Tjekkiet den 17. Du kan følge fordelingen af værtsskabet her. Fodboldredaktør har tre forventninger til UEFA-topmødeTV 2s fodboldredaktør Carsten Werge har tre forventninger til dagens møde i UEFA. At Jesper Møller gør, som han har fået besked på af sin bestyrelse, og i fuld offentlighed går imod, at man i UEFA indlemmer det russiske U17-landshold i UEFA-regi. At han fører dokumentation for, at han ikke for 14 dage siden stemte ja til forslaget om at indlemme det russiske U17-landshold. - Og så er det tredje springende punkt, om han vil sige, at det er problematisk, at der sidder en russer i eksekutivkomitéen, siger Carsten Werge med henblik på, at direktøren for Gazprom, Alexander Dyukov, er med i eksekutivkomitéen. Samtidig frygter Carsten Werge, at vi ikke bliver så meget klogere efter mødet. - For der kan være en tavshedsklausul, som Jesper Møller kan henvise til. Det oplyser Det Europæiske Fodboldforbund (UEFA) tirsdag på et pressemøde i schweiziske Nyon. Det var på forhånd ventet, at UEFA officielt ville annoncere, at det var netop de lande, der skulle være værter frem til 2032. UEFA gør klar til pressekonferenceUEFA gør klar til en pressekonference, som finder sted umiddelbart efter mødet i UEFA’s eksekutivkomité. Højdepunktet er offentliggørelse af værtsnationerne for EM 2028 og 2032, men for mange danskeres vedkommende er fokus rettet mod beslutningen om, hvorvidt russiske U17-landshold igen skal kunne deltage i international fodbold. - Som jeg sagde i fredags, skulle vi træffe endelig beslutning i dag. Hvis det var det, ville jeg have stemt nej. Men det kom ikke til afstemning, og nu skal vi videre, siger han. UEFA udelukker russiske U17-landsholdDet europæiske fodboldforbunds (UEFA) eksekutivkomité beslutter at fastholde udelukkelse af russiske U17-landshold, selvom UEFA for 14 dage siden lancerede forslag om at ophæve udelukkelse. Det oplyser Dansk Boldspil Union på sin hjemmeside. UEFA’s bestyrelse har i dag droppet forslag om at lade russiske U17-landshold indtræde i UEFA’s turneringer. DBU’s formand er tilfreds med beslutningen. Læs mere 👇https://t. co/2wLNqwLrYF— DBU - En Del Af Noget Større (@DBUfodbold) October 10, 2023 TV 2-reporter i Schweiz: Der går mange rygterTV 2 har fået lovning på, at Jesper Møller nu er på vej ned til et interview. Men derudover er det sparsomt med oplysninger fra dagens møde i UEFA’s eksekutivkomité. EHF TV: Watch free live Handball Games All live and full matches, European Cup and League. Your favourite men and women handball teams. Classics games, highlights, best actions. VidereHan henviser til UEFA-præsidenten for flere detaljer om sagen. Jesper Møller indtryk af, at det er et større emne i Danmark end i andre lande. Han ved ikke, hvornår forslaget kan blive genoptaget igen. Videre, siger han. Og det er det endegyldigt? - Det kan jeg jo ikke vide. Alle kan stille forslag. I kender DBU's holdning, siger Jesper MøllerJesper Møller bekræfter beslutningJesper Møller taler nu med TV 2 efter UEFA’s eksekutivkomitémøde. Han bekræfter, at forslaget om det russiske U17-landshold er blevet trukket. - Det har præsidenten besluttet, siger han. Badminton Europe TV: Home European U17 Championships (EU17C). Tournaments. Dutch Open 2023 (This Week) Live App - iOS · Live App - Android. Follow us on; Facebook · Instagram · YouTube ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page